onsdag 30. mars 2016

Retrosykkel

Hei alle sammen.
I dag har jeg sittet og sett på den gamle bloggen min, (får den ikke til å virke lengre og måtte derfor lage en nye med omtrent samme navn). Mimret litt og tenkte jeg skal blogge litt om noen av de prosjektene jeg hadde på den.
Starter med prosjekt retrosykkel som jeg syntes var fantastisk artig å gjøre.
 Våren er kommet til mange i landet vårt så kanskje noen har lyst til å fikse opp sykkelen sin:-)




Mønsteret fant jeg på nettet og alt er heklet i bomullsgarn









Lett å montere og lett å ta av for å vaske det


heklet noen ekstra blomster for å feste på kurven



Så krysser vi fingrene for en fin vår og godt sykkelvær:-)



5 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg virkelig vårfølelse :)
    Det var en herlig sykkel, denne får man virkelig lyst til å sykle på!

    SvarSlett
  2. Velkommen som følger av bloggen min og tusen takk for fin kommentar:-)

    SvarSlett
  3. Er det fint. Jeg elsker. Det blir super tur med sykkel.
    Bare fantastisk. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Fantastisk flott !!
    Tenk å sykle rundt med så fin sykkel, det blir nok
    mange som snur seg etter deg :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk flott !!
    Tenk å sykle rundt med så fin sykkel, det blir nok
    mange som snur seg etter deg :)

    SvarSlett