tirsdag 3. mai 2016

På telttur til Andøya

I helga pakket vi telt og utstyr og kjørte til Andøya. En flott helg med været på vår side. Jeg har ikke overnattet i telt siden jeg var jentunge og mange ganger drømt om å oppleve det igjen, men det har bare blitt med tankene. Min kjære samboer derimot har mer erfaring og har vært mye på telttur her nord. Teltet er gammelt, men holdt mål.
Naturen er skiftende og vill så det er mye å velge i om du ønsker å ligge ved ett av de mange vannene eller nede ved havet. Vi valgte havet denne gangen på yttersiden av øya.

Her kjørte vi forbi Bleik. Det var så fin temperatur og vi såg mange som var nede på stranden og noen barn som badet,men det må nok bli noen dager til med god varme før jeg tar meg ett bad, he,he







Så fant vi stedet hvor vi slo opp teltet. Like nord for Skogvold. Hvorfor det het Skogvold lurer jeg sterkt på, ikke mye skog å se der, faktisk ingenting;-)





Ikke noe å si på utsikten.




Kaffen skal kokes på svartkjelen, da er den best


Kvelden senker seg. Fra rundt 20 mai har vi sol døgnet rundt




Hadde det vært opp til Miro hadde vi ikke dratt hjem dagen etterpå.


Sjelefred i slike omgivelser


 Ikke forstyrr
  Måtte bare ha med bilde av denne tregammen som har en egen historie, den får jeg fortelle en anen gang







Tusen takk for oss, vi kommer helt sikkert tilbake

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar