lørdag 27. februar 2016

En vinterdag i Vesterålen

Hei , her kommer noen bilder fra en helt vanlig dag for Miro og meg.

Det var fantastisk godt når solen kom tilbake her nord, selv om mørketiden med sitt spesielle lys og farger var en opplevelse i seg selv, så ble dagene lengre og en begynner så smått å lengte mot vår.

Miro og jeg har en fast rute vi går vinterstid. Den starter ved huset og vi følger en traktorvei opp i marka. Miro er litt redd bilene så vi trives best der det er stille og rolig og gjerne bare vi to. Det er terapi i naturen




Vi har allsidig natur på turen vår


Spor etter harepus gjør Miro nysgjerrig, Tru hvor det ble av den haren?

Og her har skogens konge vandret over Grytting elva


Vi skuer mot Lofotveggen


Og zoomer inn sola og tindene



Miro og mor nyter utsikten og solstrålene



Bjørka står vinterbrud

Ikke vanskelig å finne en morken stamme å sitte på 
 Ahhh, godt med en liten hvil


Om ikke lenge er det grønne skudd på denne greinen

Etter ca 1,5 times rusletur er vi hjemme igjen


Koselig at du ble med oss på tur en helt vanlig dag i Vesterålen

10 kommentarer:

  1. Hei, og takk for invitasjon til fin ny blogg.
    Nydelege bilder frå turen med din vakre hund. Ser at den er ein trufast venn.
    For ei utruleg flott utsikt.
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for fine ord. Ja jeg trives godt her nord.
      Fint at du vil følge meg videre på den nye bloggen.
      Klem fra meg

      Slett
  2. Nydelige vinterbilder fra Vestdrålen!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og takk for at du vil følge den nye bloggen.
      Klem

      Slett
  3. Hei på deg. Tusen takk for besøk hos meg. Så nydelige vinterbilder fra nord du viser.
    Ha ei flott helg
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk og takk for at du vil følge den nye bloggen min.
      Klem

      Slett
  4. Hei! her var du, ja;) klart jeg vil følge din nye blogg. For et fint turterreng og fin hund du har. Nå går det fort mot vår. Her har snøen kommet og gått i lange tider.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk, godt å være tilbake i blogg verdenen. Regner med at det blir noen dager til med snø, mars mnd kan jo være ganske ustabil før vi kan ønske våren velkommen:-)

      Slett
  5. Takk for hyggelig hilsen i bloggen min :) Klart jeg vil følge deg videre her i din nye blogg.
    Utrolig vakre bilder du har lagt ut - takk for at vi fikk være med på turen din :)
    Hilsen Inger

    SvarSlett
  6. God tur - tusen takk for vakre bilder. Jeg liker snø, nåvel gå på tur med snø og skiløpe... og sååååå
    super snø og sol - hvit og blå himmelen :-)) at du har den nord for en stund snø. I dag vi har solen og
    våren kommer tilbake - og utenfor en liten liten rest snø. Farger kommer. Hilsen til deg - hilsen til nord - Ha en riktig god uke. Viola

    SvarSlett