mandag 4. april 2016

Jeg skulle jo bare...............

Jeg skulle jo bare en liten tur ut for å handle leverpostei...., 
men så var det så fint vær, kanskje ble jeg litt våryr også, he,he, og så kjørte jeg både hit og dit.
 Etter å ha handlet en stor parasoll, noen poser med blomsterfrø så havnet jeg her på Sareptas på Melbu.



Jeg elsker å gå på oppdagelsestur på bruktbutikker.
Bare se her hva jeg fant:




Jeg har ved flere anledninger tenkt å få tak i stoff som ligner på gamle postsekker for å sy puter og her lå dem ferdig sydd til kr 50,- pr stk:-) To sitteputer og to store avlange puter




 Ett hjerte som skal henge på døra

En flott bilderamme

Og til slutt denne lampen




Etter å være kjempefornøyd med anskaffelsene dro jeg rett hjem og ut i hagen for å jobbe med våronna.
Joda, jeg vet det bare er april og at jeg bor i Nordnorge;-)




4 kommentarer:

  1. Så utrolige flotte ting du fant deg.
    Jeg kjenner jeg ble litt misunnelig på de sitte-putene du fant. :) Flotte er de.
    Ønsker deg en flott kveld, fra Birgit.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett
  3. Stilige postsekkerputer har du funnet og super retro lampe. Kan god tenker at du er gledelig :-))
    Vi hadde været så deilig også... vårfølelse. God kveld fortsatt. Hilsen fra Viola

    SvarSlett
  4. Så mange fine ting du fant! Bruktbutikker og ikke minst loppemarked er gøy :)

    SvarSlett