søndag 28. februar 2016

C- vitaminer

Den siste uka har jeg vært full av forkjølelse, hoster, nyser og snufser, Bare en ting å gjøre, balle på seg ett pledd og holde seg i ro. Lurer på om jeg fikk ett snev av manneinfluensa for jeg syns veldig synd på meg selv der jeg lå med hostesaft, pastiller og ble servert kakao. Heldigvis så har alt en overgang og nå er jeg på bedringens vei.
Nå er det handlet inn appelsiner og sanasol så det er bare å få i seg c-vitaminer. Vi har lett for å glemme hvor viktig det er egentlig og spesielt i vinterhalvåret, det kan jo hende at dere er flink til å få i dere vitaminer, men her i huset må vi bli flinkere .
Så mens jeg sitter  i sofaen, under pleddet og ser ut av stuevinduet at det laver ned med snø tar jeg meg en kopp kaffe og en spiseskje sanasol og ønsker dere alle en fin søndag


11 kommentarer:

  1. Artig å sjå. Du bor på en nydelig plass. jeg deler din interesse for strikking ☺

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Turid. Ja vi deler en del interesser og det har vi gjort siden videregående på Sunndalsøra:-)Legg deg som følger på bloggen så holder vi kontakten.
      Klem fra meg

      Slett
    2. Tusen takk Turid. Ja vi deler en del interesser og det har vi gjort siden videregående på Sunndalsøra:-)Legg deg som følger på bloggen så holder vi kontakten.
      Klem fra meg

      Slett
  2. Artig å sjå. Du bor på en nydelig plass. jeg deler din interesse for strikking ☺

    SvarSlett
  3. Det skal bli spennende å følge deg igjen i blogge-verdenen.
    Jeg har også hatt denne manneinfluensaen.. var syk i hele januar og halve februar..hehe...
    Håper det går raskere over hos deg.
    Te av ingefær og sitron hjalp meg mye. :) Skar opp noen skiver av hver og lot de trekke i en kanne.
    Klem og god bedring fra Birgit.
    Ps..har sendt deg en mld på fb. ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Birgit. Kortet ble så fint:-)

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett
  4. Kjedeleg med influensa.
    Eg veit ikkje om et trur på at ein kan hindre den i
    å angripe, men kanskje du har rett.
    God betring i alle fall.
    Klem frå Anne-Mari

    SvarSlett
  5. Håper formen har kommet seg, men det er tiden for både snufsing og feber...her bare snufsing:)
    Nyt overgangen til mars, klem:)

    SvarSlett
  6. Hei hei

    Klart jeg vil følge deg :)))

    Ønsker deg god bedring og håper du blir fort frisk :)

    Hilsen Bente

    SvarSlett
  7. God bedring jeg ønsker... veldig god med orange og sitron. Og best er te med ingefær.
    Men jeg liker en kopp kaffe med kake ettermiddagen. Ha en riktig fint ettermiddagen også.
    Hilsen Viola

    SvarSlett