mandag 4. april 2016

Jeg skulle jo bare...............

Jeg skulle jo bare en liten tur ut for å handle leverpostei...., 
men så var det så fint vær, kanskje ble jeg litt våryr også, he,he, og så kjørte jeg både hit og dit.
 Etter å ha handlet en stor parasoll, noen poser med blomsterfrø så havnet jeg her på Sareptas på Melbu.



Jeg elsker å gå på oppdagelsestur på bruktbutikker.
Bare se her hva jeg fant:




Jeg har ved flere anledninger tenkt å få tak i stoff som ligner på gamle postsekker for å sy puter og her lå dem ferdig sydd til kr 50,- pr stk:-) To sitteputer og to store avlange puter




 Ett hjerte som skal henge på døra

En flott bilderamme

Og til slutt denne lampen




Etter å være kjempefornøyd med anskaffelsene dro jeg rett hjem og ut i hagen for å jobbe med våronna.
Joda, jeg vet det bare er april og at jeg bor i Nordnorge;-)