fredag 1. april 2016

Grytekluter

Hei.
Er dere som meg som liker å ha mange planer om hvilket håndarbeid som hadde vært kjekt å ha?
Dette er noe jeg skal ta fatt på igjen, hekling av grytekluter. Det er to-tre år siden jeg heklet disse:-)


















Alle er heklet i bommulsgarn og dette er ett håndarbeid som er lett og greit å sitte med når en koser seg ute på terrassen.
Meeeen først må jeg strikke ferdig jakken til min samboer og dessuten er det en liten stund til terrassetiden kommer her i nord.
God helg til dere alle
Klem fra meg:-)

3 kommentarer:

  1. Så flotte heklearbeid.
    Takk for idèer, oppskrifter på nettet ?
    Tida går fort så snart er det terassetid, men først
    må snøen forsvinne :)
    God helg frå Anne-Mari

    SvarSlett
  2. Heia. Jeg har en bok fra bokklubben om grytekluter, der er det så mange fine mønster:-)

    SvarSlett
  3. Vakre mønster - jeg liker blå blomster :-)) Nå vi har terrasse været med solen. Men april kommer med kald igjen... også. Så vi nytter... Hilsen med sol til deg. God uke. Viola

    SvarSlett