tirsdag 23. februar 2016

Ny lampe i stua



 Jeg var på bruktbutikk og fant denne flotte vinballongen med stativ. Etter å ha vasket den med vann og bakepulver var den som ny. Lyslenken tvinnet jeg rundt en lang streng slik at den ikke bare skulle legge seg i bunnen av ballongen, men forme seg i hele og holde seg der. Med strå i ble det både en dekorasjon og en lampe.


Disse flotte koppene er ikke så lette å servere kaffe i til gjestene. Hankene er ørsmå og for mine gjester som er vant med kaffekrus kan det bli ett problem når det bare går en desiliter med kaffe i koppen, men de er for fine til å bli stuet bort i ett skap, så hva skal jeg bruke dem til? Joda løsningen ble telyskopper og det må jeg bare si, de ble kjempe fine å sette på bordet. Bare prøv om du har noe lignende i skapet. Ha en riktig fin dag.


1 kommentar: